czwartek, 10 marca 2016

Studio Accantus

Studio Accantus to studio nagraniowe, którego celem jest popularyzowanie musicalu w Polsce. Reżyser studia, Bartosz Kozielski stara się uchwycić piosenki z filmów animowanych oraz musicali w jak najlepszy sposób, łącząc niepospolite barwy głosów. Studio Accantus to współpraca twórców oraz wykonawców wprowadzających w życie projekty autorskie. Nagrania ich wykonań można zobaczyć na kanale YouTube: STUDIO ACCANTUS. Z kolei na OFICJALNEJ STRONIE studia pojawia się możliwość kupna biletów na aktualnie organizowane koncerty.
Na kanał tego studia nagraniowego natrafiłam przez przypadek. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam i nie wiedziałam jak wiele traciłam! Ostatecznie przesłuchiwałam piosenkę za piosenką, zachwycając się niesamowitymi i różnorodnymi barwami głosów polskich wykonawców. Szczególnie do gustu przypadł mi jeden z męskich wokali. Mianowicie, na myśli mam Jakuba Jurzyka. Jedno z jego wykonań możecie podziwiać poniżej.


Jest to polska wersja piosenki „Lune” wykonywanej przez Brunona Pellietera we francuskim musicalu „Notre-Dame de Paris” (1999).

Mimo że nie jestem znawcą jeśli chodzi o śpiew, to z całą pewnością mogę powiedzieć, że Kuba posiada ogromny talent!

Nie mogę nie wspomnieć także o Adrianie Wiśniewskim, który sprawia, że aż dostaję gęsiej skórki, kiedy go słucham. Oprócz tego jego gra mimiką sprawia, że całokształt wydaje się po prostu genialny!

Jest to polska wersja piosenki „Wenn Das Schicksal Dich Ereilt” z musicalu „Rudolf: Afera Mayerling”

Jeśli chodzi o żeński wokal to spodobała mi się Natalia Piotrowska, która posiada piękny kobiecy, a zarazem mocny, operowy głos. Wyobraźcie sobie moją radość, kiedy znalazłam wykonanie piosenki w duecie Kuby Jurzyka oraz Natalii Piotrowskiej!

Jest to polska wersja piosenki „The phantom of the opera” wykonywanej, m.in. przez Gerarda Butlera oraz Emmy Rossum w filmie „Upiór w operze” (2004).


Filmy Studia Accantus dodawane są co tydzień. Poniżej parę innych, równie świetnych wykonań. Miłego słuchania! :)








Znacie Studio Accantus? Któraś z piosenek szczególnie przypadła Wam do gustu?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popularne

Obsługiwane przez usługę Blogger.